Sunday, December 19, 2010

Kenduri NOr Azah Pak Ngah NON

Salam hari ini Pak Saudara saya buat knuri kahwin anak dia yang come lote tu..Norazah Mohd Noor..dengan orang Bris SIk Kedah..dia dapat menantu orang dekat empangan Beris..pesiaran 16 Taman Beris Jaya.SIK.Meriah sungguh ,makanan pun banyak..ada bubur Kanji,Bubur Kacang,Meehon Sup.ABC,Teh Tarik Ais Kerim,,wow..best..Dia Perabih saya ingat Dalam 25K .tak per dia memang orang kaya.lagi pun anak yang bungsu..asalkan semua anak2 dia dah menikah..hati dia tentu lapang..saya pun seronok jugak..boleh jumpa saudara2 yang jauh..Pak Cik Mak CIk pon mai..dengan anak2. ,Akad nikah sabelum kenuri. makan satey dan mee udang..semua tu catering..sapa tak mai rugi besaq.saya 2 hari p umah dia..tolong makan ja...bukan buat apa pun..ada la tolong angkat2 ayaq,,,saya la ne baru perasan adek beradek saya tak macam dulu..semuanya muka tak ceria..pasai apa pun saya tak tau..ada la kot tak2 kena tang mana..kira hang Hang ..aku..aku..jaa..tak mesre Alam...makcik okey..kira peramah jugak la...Kita ne kalu tak kenuri..pakai tak mai rumah dah.saya pun seropa..isok2 ne..sapa pun tak kenai...anak2 semua tak tau dah..anak2 saya pun sama jugak..bila ajak pe mana mana..depa tak mau pe dah..banyak songeh..saya..kadang kadang nak jugak pee..rumah pak pak menakan..tapi..apa kan daya..jenoh pikiaq..apa la nak jadi..masa masa ke depan nanti...Walau macam mana pun saya sayang Pak-Pak menakan,dan Mak- mak menakan..karna meraka lah saya jadi macam saya yang dok ada ne...Kapada NorAzzah dan Suami..harapan saya semoga anda berdua bahagia..dan dapat menjalinkan hubungan kasih sayang dan jangan lupa kapada semua saudara mara yang banyak membantu menjayakan majlis perkahwinan NorAzzah,kalau ada masa lapang datanglah bawa suami mai rumah saya ,pintu rumah sentia sa terbuka untuk anda berdua.Wassallam.. akan luahkan lagidi lembaran akan datang.

No comments: